Kenangan Terindah

Feb 21, 2011
Posted by EmeldaEmerald
Bila saya rindu,inilah halaman yang akan saya buat 'rujukan' untuk mengenali semula kawan-kawan lama iaitu my bach 01200705 ialah no yang istimewa untuk setiap anggota graphic design nakal2 ni...
*cekmek,*ekin,*eugene,*nisha,*muza,*arip,*lan,*small,*wan,*ai.
lepas ni tak tahu bila lagi kita akan jumpa. mungkinkah sebulan nnt? grade? setahun? 2tahun?? atau mungkin takkan lg.
apapun sekarang kami semua sedang berusaha untuk menyiapkan laporan latihan industri sehingga bulan jun ni...diharap kalian semua berjaya & disini saya sangat bersyukur kpd tuhan sbb memberi kesempatan untuk mengenali kamu semua.
GRADUATION(Friends Forever) lagu yang saya tujukan untuk kamu semua.
semua impian saya bersama kamu sudah tercapai iaitu bergambar & bercuti lengkap (Cameron Highland) & yang kini hanya menanti satu lagi impian terakhir "GRADE SAMA2"!!!

Rindu kamu semua grrrr!!!
2 comments

Posted in

  1. Unknown

    February 22, 2011 at 5:51 PM

    jin pown rindu giler kat korang sume. jom la minum minum masa grad ke! muahaha

  1. EmeldaEmerald

    February 25, 2011 at 8:44 PM

    Jgn la lepas grade...klo boleh pas LI ni ta kuar mnum2 & pas grade ta g brcuti hehehehe..kan best^^